Już w poniedziałek, 11 września 2017 r. na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej rusza kolejna edycja GGULIVRR@Lodz 2017

Czym jest GGULIVRR@Lodz?

To tworzenie mobilnych gier kontekstowych, kuźnia pomysłów, ścieranie się idei, poszukiwanie rozwiązań technologicznych. Projekt łączący studentów różnych kierunków i narodowości. W tym roku zadaniem studentów będzie opracowanie aplikacji mobilnej związanej z „Łodzią Akademicką”.

Uczestnicy zostaną podzieleni na zespoły projektowe, a zadaniem każdego z nich będzie stworzenie w ciągu niecałych dwóch tygodni prototypu gry/aplikacji nawiązującej do aspektów kulturowych i akademickich miasta Łodzi. W skład takiego zespołu wchodzić będą nie tylko studenci kierunków IT i grafiki, ale także turyzmu, zarządzania, biznesu, czy kierunków nauczycielskich itp.

W projekcie, poza Uniwersytetem Łódzkim, uczestniczyć będą następujące uczelnie: Artesis Hogeschool Antwerpen (Belgia),Centria Ammattikorkeakoulu (Finlandia), Dundalk Institute of Technology (Irlandia), ISPGaya (Portugalia) oraz nowi partnerzy projektu z IUT of Lens (Francja), University of Maribor (Słowenia) i Precarpathian National University (Ukraina).

Aktywnie do GGULIVRRowej społeczności włączają się firmy informatyczne z województwa łódzkiego i nie tylko –9Bits, ABB, Accenture, Comarch, Fujitsu, Google i SAP. Dla studentów praktycy i eksperci przygotowują warsztaty i seminaria.

Całość potrwa niecałe dwa tygodnie. W trakcie końcowej prezentacji zespoły studentów przedstawią efekt swoich prac, czyli gier i aplikacji mobilnych. Gala zamknięcia odbędzie się 21 września, mogą pojawić się na niej wszyscy zainteresowani . Serdecznie zapraszamy.